پایه خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل N200
Deep Cool N200 Laptop Cooler
ویژگیها
-
خرید پایه خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل N200
پایه خنک کنند لپ تاپ دیپ کول مدل (N200) با ساختاری در قالب بدنه مقاوم فلزی/پلاستیکی به ابعاد (340x310x59) میلی متر و 589 گرم وزن برای لپ تاپ های تا سایز 15.6 اینچ طراحی شده و مجهز به یک فن بزرگ خنک کننده 120 میلی متری با جریان هوای بزرگ و بی صدا و با فناوری هسته (Hydro Bearing) می باشد که سرعت گردش آن حدود 1000 دور بر دقیقه برآورد شده است.
کول پد (Deep Cool N200) با توان ورودی 0.40 وات و ولتاژ ورودی 5 ولت دارای یک پورت (USB 2.0) بهمراه (USB Pass-Through Connector) جهت اشغال نشدن پورت (USB) و اتصال دستگاه های دیگر می باشد، همچنین این کول پد از طراحی قابل حمل و باریک به همراه طراحی لبه جهت جلوگیری از لغزش لپ تاپ نیز برخوردار است.
-
مشخصات فنی پایه خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل N200
| ابعاد (میلیمتر) : | 59 × 310.5 × 340.5 میلیمتر |
| وزن : | 589 گرم |
| جنس بدنه : | فلز و پلاستیک (ABS) |
| مناسب برای لپ تاپ های : | تا 15.6 اینچی |
| تعداد فن : | یک فن بزرگ 120 میلی متری |
| سرعت فن : | 1000 دور بر دقیقه |
| ولتاژ ورودی : | 5 ولت |
| نوع سیستم خنک کنندگی : | توربو یا بادی |
| سایر توضیحات : | - دارای یک درگاه (USB 2.0) |
محصولات مرتبط
پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP 3100
پایه خنک کننده سادیتا مدل SCP-C1
پایه خنک کننده لپ تاپ دیپ کول مدل Wind Pal Mini
پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP 3102
پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3101
پایه خنک کننده لپ تاپ تسکو مدل TCLP 3108
پایه خنک کننده تسکو مدل TCLP 3099
پایه نگهدارنده لپ تاپ فلوز مدل Hana Laptop Riser
پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F13
پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K45
پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل K25
نسبت به قیمت بد نیست
سروصدای زیادی نداره ولی گاهی که لپ تاپ کمی میاد پایین فنش صدا میده. قدرت خنک کنندگی چندانی نداره و فقط برای کارهای عادی مناسبه و نه کار گرافیکی سنگین. البته نسبت به این قیمت انتظار بیشتری هم نداشتم. کیفیت بدنه و زاویه قرار گرفتن لپ تاپ هم واسه تایپ خوبه. در کل اگر کار زیادی از لپ تاپتون نمی کشید و نمی خواهید پول زیادی بدید انتخاب خوبیه.
باید بدونین واسه چی میخواین
دوستان باید حتما کاربردش رو بدونین.
من لپتاپم legionـه، دوتا فن زیرش داره، فقط واسه این گرفتم که فن های لپتاپ بتونن بهترین عملکرد رو داشته باشن. و بازدهی بالا بره. -» واسه من عالیه، کیفیت و عملکرد دیپ کول هم قابل قبوله.
اگه شما قصدتون اینه سیستمتون توسط این محصول خیلی خنک شه و همه چیز گردن این باشه، جواب نمیده.
حداقل دو فن بگیرین و صد البته دور موتور قوی تر
برای لپ تاپ 15.6 اینچم خریدم که خیلی داغ می کرد و مشکلش حل شد الان خیلی راضیم و یک وسیله ی زیبا و کاربردی ایه و توصیه می کنم خریدش رو
نسبت به قیمتش واقعا عالیه. من حدود 4-5 درجه بهبود در دما مشاهده کردم که برای من مناسب بود. فقط کاش سیمش ازش جدا میشد چون تو حمل و نقل و قرار دادنش توی کیف خیلی باید مراقب باشید سیم دچار آسیب نشه.
از نظر تولید صدا هم نسبتا ساکته و صدای مختصری که ایجاد میکنه آزار دهنده نیست.
به هر حال من راضی بودم.
کیفیت
در کل برای کار معمولی لپ تاب مناسب است ولی فکر می کردم باددهی بیشتری باید می داشت که اشتباه فکر کردم..اگر پول بیشتری داشتم قطعا چیز مناسبتری می گرفتم..پیشنهاد من به شما این که برای کارهای سنگین لپ تاب و مخصوصا بازی ، از پایه خنک ها با فن200mm استفاده کنید
فقط یه فن ساده اون وسطه و حتی یک چراغ led نداره ولی در کل بادش و گردش هواش خوبه
بدون صدا جمع و جور و کارراه انداز
نسبت به قیمتش مناسبه
خوش ساخت و خب
معمولی
برای لپتاپ سایز ۱۵.۶ گرفتم که کوچک بود.
پورت یواسبی جهت استفاده نداره.
فنش خیلی ضعیفه.
جنس بدنهاش خوبه.
پشتیبانی واتساپ
ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.