EDARIKALA
پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F13

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F13

Cool Cold F13-RGB Laptop Cooling Base

مدل: F13
کد کالا: 18818

رنگ دلخواه:

ارسال سریع و مطمئن اداری کالا ارسال سریع برای تهران و سراسر کشور
گارانتی 24 ماهه الماس رایان ایرانیان - رایگان
موجود در انبار
ارسال سریع توسط اداری کالا
4,590,000 تومان
1
در سبد شما مشاهده سبد خرید

ویژگی‌ها

جنس بدنه
فلز/پلاستیک ABS
حداکثر سرعت فن
2500 دور بر دقیقه
درخواست مرجوع کردن کالا در گروه پایه خنک کننده و نگهدارنده لپ تاپ با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).

کول پد یا پایه خنک کننده لپ تاپ مدل (F13) از تولیدات جدید برند کول کلد (Cool Cold) مختص لپ تاپ های تا سایز 17 اینچی است که علاوه بر ویژگی شاخص قابلیت نورپردازی LED تک رنگ آبی در فن و نورپردازی RGB در لبه‌های پایه و فن بزرگ، دارای 5 عدد فن خنک کننده با قابلیت تنظیم سرعت فن در سه سطح مختلف، میزان سرعت گردش فن ها قابل تنظیم 1100±10% الی 2100 ±10% دور در دقیقه و دارای بدنه ساخته شده از جنس پلاستیک ABS و فلز، مقاوم در برابر فشار و آسیب های احتمالی می باشد.

Cool Cold F13-RGB Laptop Cooling Base


بطور کلی از مهمترین ویژگی های کاربردی امکانات پایه خنک کننده لپ تاپ (Cool Cold F13) می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع در 7 سطح مختلف، قابلیت نورپردازی LED و RGB، بهره مندی از تعداد یک فن 140 میلی متری و 4 فن 60 میلی متری، تجهیز به کلیدهایی شامل 1 کلید مشترک برای پاور و تنظیم حالت فن، 2 کلید تنظیم سرعت فن و 1 کلید کنترل نورپردازی، صفحه نمایش LED و در نهایت سازگاری با لپ تاپ های تا سایز 17 اینچ اشاره کرد.

پایه خنک کننده لپ تاپ
ابعاد (میلیمتر) : 404x277x39 میلی متر
وزن : 805 گرم
جنس بدنه : فلز و پلاستیک (ABS)
مناسب برای لپ تاپ های : تا 17 اینچی
تعداد فن : یک فن بزرگ 140 میلی‌متری// چهار فن 60 میلی‌متری
سرعت فن : 1100 تا 2500 دور بر دقیقه
ولتاژ ورودی : 5 ولت
نوع سیستم خنک کنندگی : Air
سایر توضیحات : - قابلیت تنظیم ارتفاع در 7 سطح مختلف، قابلیت نورپردازی LED و RGB
- بهره مندی از تعداد یک فن 140 میلی متری و 4 فن 60 میلی متری
- تجهیز به کلیدهایی شامل 1 کلید مشترک برای پاور و تنظیم حالت فن، 2 کلید تنظیم سرعت فن و 1 کلید کنترل نورپردازی
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
مشاهده سریع
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید
کاربر اداری کالا
1404/10/14
بدون امتیاز

تجربه من

مقدمه:::::: دوستان سلام، بریم یکم فیزیک هوای کامپیوتر ها رو براتون توضیح بدم. بسیاری از لپ تاپ های موجود در بازار تقریبا ۹۹ درصدشون یا شاید همه شون تا اونجایی که می دونم گرما رو از کناره ها و پشت دفع میکنن. یعنی از زیر هوا سرد رو فن ها می کشن و هوای گرم رو از کناره ها دفع میکنن. کیس ها هم همینطور. کلی بخوام توضیح بدم سرما از جاهای تنگ وارد میشه و گرما به خاطر دفع بهتر (در لپتاپ از کناره و کیس از بالا و جلو) دفع میشه. خب تا اینجا ما فهمیدیم که هوا چطور وارد میشه و چطور خارج.
متن::::::: کول پد ها یا می مکن یا می دمن یا هر دو کار رو انجام میدن و جون جنس زیری لپ تاپ پلاستیکه تو دفع گرما به مشکل بر میخورید. شما تو کارکرد های بالا وقتی که به زیر لپتاپ دست می‌زنید گرمه نه داغ، این یعنی اینکه هیچ وقت زیر لپ تاپ نمیتونه گرما رو جذب کنه چون اصالتا پلاستیک ماده ایه که جاذب گرما نیست برعکس فلزات مخصوصا مس. کول پد ها برای این ساخته میشن تا کمکی کرده باشن به فن های لپتاپ نه اینکه خودشون کار فن ها رو انجام بدن. ولی چون جنس بدنه ی خارجی لپتاپ ها نمیتونه گرمای داخل لپتاپ رو جذب کنه و به بیرون هدایت کنه این مسئله زیر سوال میره. هرچند که حتی اگه بدنه لپتاپ فلزی بود و انتقال گرمای خوبی هم داشت باز هم کول پد به کارتون نمی یومد. جلوتر بهتون میگم.کول پد های ملیونی که می‌بینید قسمت های پایینشون هم فن داره که بی فایده ست به نظر من چون جلوی لپتاپ (زیر تاچ پد) خنکه و قطعاتی مثل مادر برد و گرافیک و پردازنده زیر کیبورد هستن، اون فن های پایین معمولا باتری رو خنک میکنن ولی اصلا باتری داغ نمیشه چون تغذیه لپتاپ از آداپتورشه و اون داغ میکنه.

نتیجه:::::: در کل کول پد وسیله ایه که حتی حرفه ایش برای لپتاپ های چند صد ملیونی هم کاربردی نداره. میگید چرا؟

من رفتم ۶ تا فن پردازنده گرفتم (نمی خوام براتون توضیح بدم با چه مکافاتی این کاررو کردم و یه کول پد دست ساز درست کردم). با فن ۱۲ ولت! نه این فن های کول پد ۵ ولت. هیچی دیگه. خنکش نکرد. طوری تنظیم کردم تا به لپ تاپ بدمه و هوا به دوتا فن لپ تاپ برسونه. لپ تاپم هم Asus F15 Fx506 ئه که حدود ۲۸۹۰۰ دی ۴۰۱ خریدم و الان حدود ۴۰ تومن شده. بعد از این داستان گفتم پشتشو باز کنم.!!!!!! سشوار !!!!!!!! سشوار رو طوری قرار دادم که گرمای هیت سینک مسیش رو به خارج هدایت کنه. پشت سشوار رو گذاشتم رو هیت سینک طوری ک گرما رو از لپ تاپ می مکید. خلاصه اینکه سشوار هیولا هم نتونست خنکش کنه!!!!! فقط سرعت فن ها کم شدن و دمای سی پی یو پایین اومد در حالیکه فکر می کردم اونقدری خنک میشه که فن هاش از حرکت بایستن. اینجا بود که فهمیدم کلا فن های لپ تاپ و کامپیوتر و ماینر و پاور و ... برای این طراحی میشن تا دما تا اونجایی بالا نره که کامپیوتر خاموش شه یا قطعه ای بسوزه نه اینکه خنکشون کنه. بلکه خنک کردن کار کولرآبی و کولر گازی و یخچاله نه پنکه و فن. کولرگازی و یخچال از گاز مخصوصی که توشون ذخیره شده سرما تولید میکنن و کولر آبی هم از گردش هوای گرم و هوای بین پوشال ها سرما تولید می کنه. ولی چون واژه‌ی 《خنک》خیلی شیک و مجلسی تره ازش استفاده میکنن وگرنه فن فقط هوا رو بدون دخالت چیزی فقط و فقط جابجا میکنه و هیچ خنکی و سرمایی تولید نمی کنه. نه این که تولید نکنه میکنه ولی اونقدری کمه که به کار قطعات نمیاد. مثل بادبزن. در واقع این فن هایی که با اسم خنک کننده پردازنده یا خنک کننده آبی برای فروش گذاشته میشن در واقع گرما رو میگیرن و عمل سرما سازی ای انجام میدن بند انگشتیه اون هم به خاطر اینه که جریان هوای گرم اگر با سرعت حرکت کنه از گرماش کاسته میشه و یه کوچولو سرد میشه. ذات همه قطعات الکترونیکی داغ شدنه. فنی که برای گرما گیریشون به کار برده میشه در واقع برای این استفاده میشه تا قطعه به قول معروف به اون نقطه ی جوش نرسه. خودمونی بگم. یعنی نپوکّه.
تجربه من: من از کول پد استفاده نکردم و نمی کنم چون سشواری که بیشتر از ۱۰ برابر اون قدرت داره هم نتونست خنکش کنه. پیشنهاد میکنم شما هم استفاده نکنین. شما اصلا فرض کن نظر منو نخوندی. برو خنک کننده های آبی یا همون واتر کولینگ ها رو نگاه کن. اونا هم پردازنده ها رو نمیتونن خنک کنن بلکه فقط گرما شون رو میگیرن و بعضی ها به اشتباه فکر میکنن که کار سرماسازی رو انجام میدن. دوباره هم خدمتتون عرض میکنم ک فن ها فقط تا اونجایی گرمای قطعات دفع میکنن که نسوزه. دمای یه سی پی یو ئی که واتر کولینگ داره حدود ۷۰ درجه ست. این یعنی اینکه کاریش نمیشه کرد. باید با این گرما بسوزی و بسازی. حالا دیگه خوددانید. من نظر بعضی از دوستان رو تو صفحه بقیه کول پد ها می خوندم فکر کردم رفتن کولرگازی گرفتن. اگه احساس می کنی نظرم برات مفید بوده لایک کن تا بیاد بالا بقیه هم ببینن بخونن.
امیدوارم کامپیوتر در آینده براشون تجهیزاتی بیاد تا هم گرما رو بگیرن و هم سرما تولید کنن. البته میاد چون پردازنده ها روز به روز قدرتمند تر و در نتیجه داغ تر هم میشن.
در کل کول پد به نظر من هیچ فایده ای جز اینکه رو دستتون هزینه بذاره نداره. برای اینکه لپتاپتون تا حدودی هر چند کم هم خنک شه برید یه ارگانایزر ۲۰ سی تومنی بگیرید در حدی که راحت فن ها هوا رو بکشن. خرید کول پد مثل باد زدن گوشتی که درحال کباب شدن رو منتقله هست. منتها بجای یه بادبزن دوتا بادبزن داریم. اگه کم و کسری بود یا چیزی اضافه گفتم ببخشید. یاعلی.

ابوالفضل شکاربانی
1404/10/13
4.0

بهترین کولپد

من خیلی گشتم برای خرید کول پد اخرین و بهترین گزینه f13 بود واقعا خنک کنندگی خوبی داره من تدوین سر مجلس میزنم با سیستم واقعا خنک کنندگی خوبی داره به نظرات بقیه واقعا توجه نکنید تو این رنج قیمت و این کیفیت ساخت و خنک کنندگی واقعا عالیه در غیر این صورت میتونید برای لپ تاپ تون یه کولر گازی سفارش بدید انتظار های بیجا از یه محصول با این قیمت نداشته باشید ممنونم

آریا گنجی
1404/10/9
5.0

واقعان حرف نداره

محمد حسین اورعی
1403/8/25
5.0

محصول دقیقا مثل عکس ها بود و کاملا راضی هستم ممنون

سامی رحیمی
1403/8/1
3.0

در کل خوب

عباس احمدی
1403/7/19
5.0

عالی واقعا

کاربر اداری کالا
1403/7/10
5.0

نایس

نایس عالی بی شک

علی ولی زاده انهر
1403/7/4
5.0

عالی

کاربر اداری کالا
1403/6/30
4.0

خوبه

اگر حالت سه فن بالایی باهم روشن رو داشت عالی میشد ولی خب ۴حالت همه باهم روشن/ ۴فن کوچک روشن/ فن ها به صورت قطری روشن داره فقط

نقاط قوت
بی صدا
کم مصرف
سبحان نصیرزاده
1403/6/20
5.0

عالی من از خریدم راضی هستم

واقعا عالی با قیمت مناسب

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بد               بسیار خوب
پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F13

پایه خنک کننده لپ تاپ کول کلد مدل F13

4,590,000 تومان
پاسخگوی شما هستیم
یکی از راه های زیر را برای ارتباط انتخاب کنید:
پشتیبانی بله پشتیبانی واتس‌اپ ☎ تماس با ما