مقالات

آشنایی با انواع دستگاه کاغذ خردکن و مهمترین نکات هنگام خرید

نویسنده : 0 دیدگاه

دستگاه های کاغذ خردکن در ساده ترین شکل خود ابزارهائی هستند که با بریدن و تغییر شکل کاغذ ها مانع از بازیابی دوباره آنها می گردند.دستگاه های کاغذ خردکن انواع مختلفی دارند، اگر میخواهید با این دستگاه های و کاربردشان بیشتر آشنا شوید این مقاله را حتما مطالعه کنید چرا که اطلاعات کاملی در مورد دستگاه های کاغذ خردکن برای شما عزیزان تهیه کرده ایم.

لیبل پرینتر صنعتی

نویسنده : 0 دیدگاه

لیبل پرینتر یا چاپگر برچسب با نام های دستگاه لیبل زن و دستگاه چاپ لیبل نیز شناخته می شود. همانطور که از نام دستگاه پیداست منحصراً برای چاپ لیبل (برچسب) بکار می رود، البته این کار را می توان با پرینترهای معمولی انجام داد ولی در چاپ در تیراژ بالا و روزانه این دستگاه لیبل زن است که بکار می آید. این دستگاه از رول لیبل خام و ریبون برای چاپ مداوم و سرعت بالا استفاده می کند و تنها مواد مصرفی آن همین دو قلم می باشد. لیبل پرینترها عموماً در دو نوع رومیزی

روش‌های نگهداری از کارتریج

نویسنده : 0 دیدگاه

یکی از مهم‌ترین اجزای پرینتر، مخزن تامین رنگ یعنی کارتریج است که از اساسی‌ترین ملزومات مصرفی این دستگاه به حساب می‌آید. کمبود و یا نبود کارتریج فرایند چاپ را دچار مشکل کرده و ممکن است پرینتر را دچار اختلال کند. از این رو نگهداری از کارتریج برای ادامه کار پرینتر بسیاری ضروری است.

دانگل وایرلس چیست؟

نویسنده : 0 دیدگاه

یکی از تجهیزاتی که لازم است امروز با ان آشنا باید دانگل وایرلس است. که در این ما قصد داریم به طور مفصل درباره آن صحبت کنیم پس اگر علاقه مند به شناخت آن هستید با ما همراه باشید.

تفاوت پرینترهای جوهرافشان و لیزری

نویسنده : 0 دیدگاه

آیا قصد خرید پرینتر برای دفتر، مغازه، اداره و یا منزل خود را دارید؟ رایج‌ترین پرینترهای موجود در بازار، پرینترهای لیزری و جوهرافشان هستند. هرکدام از این دو ویژگی‌ها و کاربری مشخصی دارند. یک مقایسه و نقد و بررسی تخصصی به انتخاب بهتر شما کمک خواهد کرد. در این مطلب قصد داریم تفاوت پرینترهای جوهرافشان و لیزری را به زبانی ساده توضیح دهیم.

راهنمای انتخاب پرده نمایش مناسب برای ویدیو پروژکتور

نویسنده : 0 دیدگاه

پرده نمایش ویدئو پروژکتور یکی ازتجهیزات آموزشی است که مکملی برای دیتا پروژکتور به حساب می آید. پرده نمایش پروژکتور در انواع گوناگونی موجود است که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم. چنانچه قصد خرید پرده نمایش ویدئو پروژکتور را دارید با ما همراه باشد.

آموزش نصب درایور پرینتر

نویسنده : s.asadi 0 دیدگاه

اگر به تازگی یک دستگاه پرینتر خریده‌اید و به دنبال آموزش نصب درایور پرینتر بر روی سیستم کامپیوتر خود هستید در ادامه آموزش جامع آن را توضیح خواهیم داد. پرینتر یا چاپگر یکی از دستگاه‌های جانبی مورد استفاده در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها است که کاربرد زیادی در دفاتر اداری و حتی منازل دارد. این دستگاه امکان چاپ اسناد و فایل‌های روی کامپیوتر را برای کاربر فراهم می‌کند. برای این منظور، نیاز به وجود درایور اختصاصی دستگاه در سیست

نصب اسکنر کانن بر روی کامپیوتر

نویسنده : 0 دیدگاه

افزودن لوازم و قطعات جدید به سیستم های کامپیوتری نیازمند طی کردن مراحلی است تا با موفقیت همراه باشد. این مراحل برای تمامی لوازم مانند اسکنر ، پرینتر و دیگر لوازم جانبی تقریبا مشابه است. اگر در نصب اسکنر جدید بر روی کامپیوتر خود مشکلی دارید با این مقاله تا انتها همراه باشید.

آشنایی با انواع جوهر چاپ

نویسنده : 0 دیدگاه

امروزه تحول بسیار بزرگی در صنعت چاپ با ورود تکنولوژی‌ های پیشرفته صورت‌ گرفته و اخیراً دچار تغییرات بسیار زیادی شده‌است. از جمله این تغییرات عظیم می‌توان به پیدایش روش‌های نوین در چاپ و همچنین دستگاه‌هایی عمل چاپ را به صورت پیشرفته ای انجام میدهند اشاره کرد. پروسه چاپ با روش‌های گوناگون بدون وجود جوهر امکان‌پذیر نبود و اگر جوهرهای باکیفیتی وجود نداشت، صنعت چاپ به این حد شکوفا نمی‌شد.

چگونه آیفون را به ویدئو پروژکتور متصل کنیم؟

نویسنده : 0 دیدگاه

گوشی‌های هوشمند در زندگی بسیاری از ما نقش اول و کلیدی را بازی می‌کنند و از طرفی برخی از کاربران در خانه یا محل کار پروژکتور دارند و می‌خواهید که گوشی خود را به پروژکتور متصل کنند و محتوا را در ابعادی بسیار بزرگ‌تر به تماشا بنشینند. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که به چه شکلی گوشی اندرویدی و یا ایفون خود را به پروژکتور متصل کنید و محتوا را به اشتراک بگذارید.برای یادگیری نحوه اتصال آیفون به ویدیو پروژکتور با ما در این مق

ویدئو پروژکتور لیزری بهتر است یا لامپی؟

نویسنده : 0 دیدگاه

ویدیو پروژکتور لیزری و ویدیو پروژکتور لامپی را به عنوان دومدل ویدیو پروژکتور محبوب در بازار میتوان نام برد . هر دو این وسایل ویژگی و کاربرد مخصوص به خود را داشته و شما پس از بررسی آنها می‌توانید نوع مناسب را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

چگونه با گوشی آیفون پرینت بگیریم؟

نویسنده : 0 دیدگاه

امروزه با وجود تکنولوژی‌هایی که در بازار موجود است، انجام کارها هرروز آسان‌تر از قبل می‌شود. در گذشته برای اینکه فایلی را پرینت کنید، باید پرینتر را به کامپیوتر متصل می‌کردید. اما امروزه با وجود ابزاری کارآمد، به راحتی و از طریق موبایل می‌توانید فایل‌ها و اسناد خود را چاپ کنید. در اینجا بهترین روش پرینت گرفتن با گوشی آیفون را بررسی خواهیم کرد.

چگونه در پرینترهای اچ پی پرینت دورو بگیریم؟

نویسنده : 0 دیدگاه

پرینت گرفتن یکی از فعالیت‌هایی است که اهمیت آن در عصر تکنولوژی روزبه‌روز در حال افزایش است. با توجه به اینکه پرینترها هم مانند سایر لوازم در حال تولید در حال آپدیت هستند، مدل‌های جدید آن‌ها به صورت خودکار قابلیت پرینت دو رو یا همان پرینت پشت و رو را دارند درصورتیکه برای فعال کردن این حالت در پرینترهای قدیمی باید از طریق تنظیمات دستی اقدام کرد. از این رو در این مقاله سعی داریم نحوه پرینت دورو را مورد بررسی قرار دهیم.

پرینتر سه بعدی

نویسنده : 0 دیدگاه

امروزه با وجود پرینترهای سه بعدی، کار چاپ بسیار جذاب شده و سرعت بالایی گرفته است.یکی از جدیدترین فناوری های روز دنیا همین پرینتر های سه بعدی است که با استقبال خیلی زیادی رو به رو شده استاز رو در این مقاله قصد داریم به معرفی تکنولوژی پرینت سه بعدی و انواع پرینتر های سه بعدی بپردازیم.

چگونگی راه اندازی پرینتر اچ پی با برنامه HP Smart

نویسنده : 0 دیدگاه

شما می توانید برای انجام کارهایی مانند چاپ، کپی، اسکن، عیب یابی مشکلات و تنظیم پرینتر در یک شبکه بی سیم، از برنامه HP Smart که در رایانه ها و دستگاه های تلفن همراه موجود است استفاده کنید.

راهنمای خرید پرینتر؛ انواع، ویژگی‌ها، نکات مهم و مدل‌های پرفروش

نویسنده : 0 دیدگاه

این روزها، اغلب ما علاقه‌مند به نگهداری بسیاری از عکس‌ها و اسناد روی درایوهای لپ‌تاپ یا سرویس‌های ابری هستیم، اما همچنان نمی‌توان لزوم وجود یک چاپگر یا پرینتر عالی برای ثبت خاطرات تعطیلات یا چاپ مقالات به نسخه‌‌ی فیزیکی برای دسترسی و مطالعه‌ی راحت را نادیده گرفت. خوشبختانه، پرینترها در طول زمان ارزان و ارزان‌تر و به طور فزاینده‌ای همه‌گیر شده‌اند. بنابراین شاید وقت آن رسیده تا شما هم چاپ