مقالات

بهترین اسپیکرهای هارمن کاردن

نویسنده : 0 دیدگاه

هارمن کاردن یکی از برندهای شناخته‌شده در حوزه محصولات صوتی است که بعید می‌دانم نامش به‌گوشتان نخورده باشد. این برند علاوه‌بر تولید و بهینه‌سازی انواع اسپیکر و بلندگو، در سیستم صوتی خودروهای لوکس و حتی برخی مدل‌های لپ‌تاپ و گوشی، با شرکت‌های مختلف همکاری دارد. امکان ندارد سراغ بهترین اسپیکرهای بلوتوثی و خانگی بروید و محصولی از هارمن کاردن در آن پیدا نکنید. در دنیایی که موسیقی بخشی جدایی‌ناپذیر از ز

بهترین هدست های گیمینگ

نویسنده : 0 دیدگاه

اگر گیمر هستید، پس قطعا می‌دانید که استفاده از یک هدست خوب تا چه اندازه می‌تواند در تجربه گیمینگ بهتر و لذت‌بخش تاثیرگذار باشد. فرقی نمی‌کند که به بازی‌های ترسناک علاقه دارید یا سبک‌هایی مثل اکشن، ماجراجویی، شوتر اول ‌شخص و… را دنبال می‌کنید، چون در هر صورت، هدست‌های با کیفیت می‌توانند شما را در دنیای بازی غرق کنند. علاوه‌ براین، با هدست مناسب می‌توانید حسی که توسعه‌ دهندگان

مزایا و معایب دستگاه تصفیه هوا

نویسنده : 0 دیدگاه

این روزها اکثر کاربران با خطرات بسیار جدی آلودگی هوا و تأثیر آن روی سلامتی آشنا هستند. در این میان یکی از بهترین راه‌های مقابله با آلاینده‌ها و پاکسازی هوا در منزل، استفاده از دستگاه‌های تصفیه هوا خانگی است.  سؤال مهمی که می‌تواند به ذهن ما خطور کند این است که آیا دستگاه‌های تصفیه هوا در کنار مزایای خاصی که دارند، مضر هم هستند یا خیر.

معرفی بهترین پرینترهای خانگی لیزری، رنگی و چندکاره

نویسنده : 0 دیدگاه

در این جا می خواهیم بهترین پرینترهای خانگی برند اچ پی را بررسی کنیم و ببینیم که کدام مدل ها در این برند می توانند به عنوان بهترین چاپگر های خانگی در نظر گرفته شوند. پیش از این باید ببینیم که یک پرینتر خانگی مناسب چه ویژگی ها و مشخصاتی دارد. 

راه های افزایش طول عمر باتری لپ تاپ

نویسنده : 0 دیدگاه

افزایش طول عمر باتری لپ تاپ یکی از دغدغه‌هایی‌ست که کاربران زیادی با آن درگیر هستند. باتری‌ها در لپ‌تاپ‌ها همیشگی نیستند و روزی از بین خواهند رفت. اما راهکارهایی وجود دارد که بتوان این اتفاق را به تعویق انداخت. در این مقاله قصد داریم نکاتی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید با استفاده از آن‌ها دیرتر لپ‌تاپ خود را به شارژ بزنید. برای هر کسی پیش آمده که وقتی به لپ تاپ خود نیاز دارد پریز خالی برای به شارژ زدن و ادامه

معرفی اسکنر اچ پی مدل ScanJet Pro 2600 f1

نویسنده : 0 دیدگاه

اسکنر اچ پی مدل ScanJet Pro 2600 f1 برای اسکن انواع اسناد با حجم بالا عالی است. با اسکن تک پاس، دو طرفه با استفاده از تغذیه خودکار اسناد یا اسکن مستقیم از روی تخت، بهره وری را افزایش دهید. فرآیندهای کاری را با میانبرهای از پیش تعریف شده، گردش کار خودکار و ابزارهای ویرایش قدرتمند ساده کنید و مطمئن شوید که داده های شما با امنیت بیشتر ایمن باقی می مانند.

رایج ترین مشکلات و خطا های دستگاه فکس چیست؟

نویسنده : 0 دیدگاه

اختراع دستگاه های فکس انقلابی در نحوه انتقال پیام ها و اسناد ایجاد کرد. امروزه فکس هنوز هم فعال است و کسب و کارهای مطرحی از آن استفاده می کنند زیرا هیچ روش دیگری ایمن تر و قابل اعتمادتر از فکس نیست. با اینکه این روزها بیشتر از اینترنت برای فکس کردن اسناد استفاده می شود اما برخی از شرکت ها هنوز برای ارسال فایل های مهم از دستگاه های فکس استفاده می کنند. اما این دستگاه ها هم از مشکلات و خطا ها مصنون نیستند 

تفاوت ویپ و سانترال چیست؟

نویسنده : 0 دیدگاه

در این مقاله در نظر داریم به تفاوت VoIP و سانترال بپردازیم. مقایسه دو راه حل راه اندازی مرکز تلفن با سیستم ویپ VoIP و سانترال های قدیمی و سنتی که اغلب با برند پاناسونیک شناخته میشوند، را داشته باشیم. مزایا و معایب هر دو راه حل را تشریح کنیم.

معرفی پرینتر لیزری اچ پی HP M255dw

نویسنده : 0 دیدگاه

اصولاً در کاربری هایی همچون ادارات، مراکز آموزشی و خیلی از فروشگاه‌ها، وجود پرینترهای با سرعت چاپ بالا بسیار لازم است تا بتوانید در زمانی بسیار کوتاه، از مدارک، اسناد و برگه‌های مورد نظر خود پرینت بگیرید، چنانچه قصد خرید یک پرینتر لیزری رنگی دارید، شما را با پرینتر لیزری مدل (M255dw) از تولیدات برند نام آشنای اچ پی آسنا می کنیم که از قابلیت چاپ دورو اتوماتیک و اتصال بی سیم WiFi در قالب یک دستگاه پشتیبانی می کند.

آموزش نحوه اتصال گوشی اندروید به مک

نویسنده : 0 دیدگاه

احتمالاً شما هم از گوشی اندروید برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده خودتان استفاده می‌کنید و ممکن است به هر دلیلی نیاز داشته باشید که گوشی هوشمند خود را به یک کامپیوتر مک متصل کنید. گفتنی‌است که اتصال و حتی انتقال فایل بین این دو دستگاه مثل گذشته راحت و آسان نیست. به همین دلیل، در این مطلب به آموزش چند روش برای اتصال گوشی اندروید به مک می‌پردازیم تا یکی از مهم‌ترین چالش‌های کاربران اندروید و مک را حل کنیم.

5ویدیو پروژکتورپرفروش پاناسونیک2024

نویسنده : 0 دیدگاه

ویدئو پروژکتور امروزه به عنوان یکی از تجهیزات سرگرمی برای بازی و یا تماشای فیلم بسیار پرطرفدار است و البته ویدئو پروژکتورهای کلاسی و تجاری نیز جایگاه خاص خود را در کاربردهای حرفه‌ای دارند. انواع مختلفی از برندهای مشهور به تولید ویدئو پروژکتور می‌پردازند که ما در این مطلب تصمیم داریم به معرفی 5ویدیو پروژکتورپرفروش پاناسونیک2024 Panasonic بپردازیم.

نحوه ارسال و دریافت فکس

نویسنده : 0 دیدگاه

اگرچه امروزه از دستگاه فکس بسیار کمتر استفاده میشود، اما هنوز هم وسیله مهمی برای انتقال اسناد مهم، فرم ها و یادداشت ها و حتی دست نوشته ها به خصوص در دفاتر اداری به کار میاید. هر چند امروز به دلیل پیشرفت علم، استفاده از دستگاه فکس بسیار کمتر شده برای مثال شما میتوانید حتما با موبایل یا دستگاه کامپیوتر خود و بدون داشتن دستگاه فکس، فکس کنید. در ادامه این مطلب با مراحل روش های ارسال فکس همراه باشید.

5 روش برای انتقال اطلاعات از آیفون به لپ تاپ | راهنمای 2024

نویسنده : 0 دیدگاه

اگر به دنبال انتقال اطلاعات از آیفون به لپ‌تاپ خود هستید، این راهنما را بخوانید و با پنج روش انتقال فایل از آیفون به لپ‌تاپ آشنا خواهید شد.

نحوه اتصال پرینتر به ویندوز 11

نویسنده : 0 دیدگاه

مایکروسافت برای راحتی بیش‌تر فرآیند اضافه کردن پرینتر به ویندوز 11 نسبت به ویندوزهای قبلی، اقداماتی انجام داده است. اما همچنان ممکن است برای اضافه کردن و استفاده از پرینتر با مشکلاتی مواجه شوید. البته روند اتصال در دستگاه‌های مختلف تا حدودی متفاوت خواهد بود. با این حال، نکات اصلی این فرآیند در شرایط مختلف یکسان بوده و در این مطلب نیز به بررسی دقیق آن‌ها خواهیم پرداخت. برای چاپگر USB، فقط باید کابل USB چاپگر را به رایانه متصل کنید.

نقد و بررسی گلکسی S24 اولترا سامسونگ

نویسنده : 0 دیدگاه

سامسونگ با استفاده از جدیدترین دستگاه خود، گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra، گوشی هوشمند شما را متحول کرده و آن را لذت بخش تر می کند.هوش مصنوعی جدیدترین کلمه کلیدی پیرامون فناوری مصرف کننده بوده است، چه در نمایشگاه CES یا اخیراً در Samsung Unpacked شنیده باشید. در حالی که چیز جدیدی در دستگاه های تلفن همراه نیست، اما در استفاده روزانه رواج بیشتری پیدا می کند – و می تواند تجربه تلفن هوشمند شما را لذت بخش کند.

آموزش ریست پرینتر های برادر

نویسنده : 0 دیدگاه

هنگامی که شما کارتریج برادر خود را شارژ کرده باشید یا یکی نو خریده باشید، بعد از جا زدن کارتریج در پرینتر ممکن است با ارور های Toner low یا Replace Toner  مواجه شوید و با وجود انجام تمامی راه­ حل­ موفق به انجام کار نشدید. نگران نباشید در این مقاله قصد داریم تا ریست کردن پرینتر های برادر را به شما آموزش دهیم.

مقایسه ویدئو پروژکتور LCD ،DLP و LED

نویسنده : 0 دیدگاه

تکنولوژی های ویدئو پروژکتور: دیتا پروژکتورها از نظر تکنولوژی ساخت به سه دسته LCD، DLP و LCOS تقسیم شده و از لحاظ نوع لامپ در دو گروه جیوه‎ای و LED قرار می‎گیرند. در این مقاله سعی داریم که پروژکتورهای LCD، DLP و LED را مورد بررسی قرار دهیم.

روش فعال کردن کیبورد مجازی ویندوز 10

نویسنده : 0 دیدگاه

کیبورد مجازی تمام کلیدهای استانداردی که در کیبوردهای فیزیکی می‌بینید را دارد، اما برای استفاده از آن به دستگاهی نشانگر مانند ماوس نیاز خواهید داشت. البته اگر در شرایط به‌خصوصی سر ببرید هم با استفاده از یک یا چند کلید روی کیبورد فیزیکی خود، قادر به کار کردن با کیبورد مجازی خواهید بود.

غیر فعال کردن آپدیت اتوماتیک ویندوز 10

نویسنده : 0 دیدگاه

آپدیت‌ها برای رفع مشکلات امنیتی، مشکلات آدرس‌دهی و بهبود کلی سیستم ارایه می‌شوند اما گاهی لازم است آن‌ها غیرفعال کنیم مثلا زمانی که می‌خواهیم کنترل کل آپدیت‌های سیستم را خودمان کنترل کنیم؛ میزان مصرف اینترنت و زمان نصب آپدیت‌های دانلود شده را کنترل کنیم؛ با تجهیزات و برنامه‌های حساسی کار می‌کنیم و …

بررسی میزان جوهر پرینتر

نویسنده : 0 دیدگاه

اگر پرینت‌های شما محو یا لکه‌ دار هستند، ممکن است وقت آن رسیده که کارتریج‌های جوهر خود را تعویض کنید. وقتی میزان جوهر رو به اتمام است، می تواند خشک شود و نازل جوهر را مسدود کند. این بدان معنی است که پرینتر شما سعی می کند جوهر بیشتری نسبت به معمول تولید کند که می تواند باعث خرابی پرینتر شما شود.