چگونه با فناوری Airprint اسناد خود را چاپ کنیم؟

نرم افزار Airprint یک تکنولوژی حرفه‌ای و بی نظیر است که برای چاپ اسناد استفاده می‌شود. آیفون به راحتی و بدون نیاز به درایو خاصی به این نرم افزار وصل شده و دستورات مربوط به چاپ را ارسال می‌کند. این برنامه نیاز به نصب نرم افزار اضافه نداشته و در زمان کم و خیلی ساده عکس‌ها و اسناد زیادی را چاپ می‌کند. لازم به ذکر است که برای استفاده از این نرم افزار و برقراری ارتباط آن با آیفون نیاز به وای فای ضروری است.

روش اتصال آیفون به پرینتر با Airprint

در ابتدا چک کنید که چاپگر از نرم افزار Airprint پشتیبانی می‌کند و وضعیت آن را بررسی کنید. معمولا همه پرینترهایی که امروزه تولید می‌شوند، به راحتی با این نرم افزار ارتباط برقرار می‌کنند. بیشتر برنامه‌هایی که در آیفون اپل موجود هستند، به راحتی با این برنامه ست می‌شوند. برنامه‌های رایجی چون  safsri، iphoto  و mail  خیلی راحت از این نرم افزار پشتیبانی می‌کنند؛ سپس برنامه مناسبی را برای ارسال دستورات چاپ باز کرده و سندی که می‌خواهید چاپ‌ کنید، را باز نمایید. سند یا عکس مورد نظر را انتخاب کرده و گزینه share را بزنید.

این آیکون به صورت یک فلش یا جعبه است که در گوشه بالا سمت راست صفحه نمایشگر گوشی نمایان می‌شود. پس از آن گزینه print را انتخاب کرده و پرینتر مورد نظر را انتخاب کنید. با استفاده از یک اسکن کلی تمامی پرینترهایی که در اطراف وجود دارند، نشان داده می‌شوند. با استفاده از گزینه select printer پرینتر خود را انتخاب کنید. با استفاده از گزینه های + و _  می‌توان تعداد چاپ سند خود را کم و زیاد کنید. با زدن علامت مثبت تعداد چاپ اضافه شده و با زدن علامت منفی تعداد چاپ کمتر می‌شود. در نهایت عکس یا سند مورد نظر خود را روی برگه و به تعداد لازم چاپ کنید.

روش اتصال آیفون به پرینتر با Airprint
 
نوشته شده توسط :
منبع :
شما هم می توانید نظر خود را ثبت کنید

ثبت نظر : کاربر عزیز نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.